utorak, 29. studenoga 2016.

3 GODINE SA ŽENSKAROŠEM U VEZI! JEDNOG JUTRA SVRATILA DA GA IZNENADIM, U DNEVNOJ SOBI BRUS, GAĆICE, OSTALA ODEĆA GOSPOĐICE KOJA JE PROVELA NOĆ

3333


3 godine sa ženskarošem u vezi! Jednog jutra svratila da ga iznenadim, u dnevnoj sobi brus, gaćice, ostala odeća gospođice koja je provela noć i njena torba!


Izvadila sam njen novčanik da vidim ličnu kartu i ispalo je da znam curu, zna i ona dobro da sam mu devojka! Zato sam lepo iskoristila njen novac za shoping 🙂 Posle 2, 3 nedelje sam trebala da idem na kraći put, opet dođem da ga iznenadim i da se pozdravimo, kad čujem uzdahe iz sobe. Ista priča, torbica u dnevnoj, proverim, znam curu, zna ona mene. Njenih 150 eura mi je dobro došlo za put.

Posle toga sam gadu naravno raskinula, nisam posle prvog puta jer sam bila kao budala zaljubljena. I protiv krađe sam, ali sam makar malo sebi olakšala! 🙂

Nema komentara :

Objavi komentar