ponedjeljak, 31. listopada 2016.

KRATKA ERO*SKA ISPOVEST – Gledao sam ženu kako je …




Sada cu vam ispricati moju istinu.Imam 59 godina a zena jednu manje i pre skoro dva meseca sam primetio da ona jednom a nekad i dva puta nesto radi po dvoristu a ocigledno nema smisla to sto radi, cudno mi i ja onako nevesto stanem i gledam, kad komsija koji ima 28 godina sa kolima dole gore samo ide a ne tako daleko znaci zbog nje.Ja se sakrijem i gledam kad on stade i sa njom se dogovori a ona samo minut kasnije sve baci i udje u kucu a vec prvi sumrak.Odmeh ode pod tus i samo peskir na sebe stavi i sede pored TV-a, a meni kaze idi spavaj umoran si a ti uppitah ne ja necu jos hocu da gledam film. Ja odem u krevet samo dva tri minuta posle mene ona dodje zatvori vrata i ode nazad, ja polako ustanem otvorim vrata nje nema a TV radi pridjem vratima druge sobe a ona skripe kad se otvaraju te nisam mogao otvoriti vec stanem i slusam, a ona vec vec u ljubljenju sa komsijom i vice hajde je*i me nemogu vise da cekam i onda nastaje njeno jaukanje tako se ponasa kada svrs*va a veoma brzo svr**va.Da skratim pricu posle pet dana opet ista prica ali sam ja u medjuvremenu popravio vrata i ja ih tada otvorim a oni me nisu culi a svetlo sam ugasio jer je i kod njih ugaseno, a ona mu pu*i kurac i samo grca a on joj sapunom maze pi*ku jer joj je tesna i onda je nabija na ku**c a ona vice mmmmmmmmm f**k me fu*k me, love you my lower. Inace zena mi se zove Slavica frass Novakovic a americko ime joj je Lisa, ku**a nad kur**ma sve sam snimio i rekao joj i sada me isteruje iz kuce ali to bas nece moci tako lako.Priznajem jos sam u soku jer nisam verovao da cu i ja takko nesto doziveti.Ima jos ali za sada dosta.

Nema komentara :

Objavi komentar