utorak, 25. listopada 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Imam 26 godina. Oduvek sam obozavala se*s i nevinost sam izgubila sa 15 godina. Veoma sam seksipilna i imam plavu kosu, 175 visoka, i imam veoma je*ozovno telo…





Imam 26 godina. Oduvek sam obozavala se*s i nevinost sam izgubila sa 15 godina. Veoma sam seksipilna i imam plavu kosu, 175 visoka, i imam veoma je*ozovno telo. Decka sam imala do skoro ali me je ostavio jer sam ga redovno varala ali to je zato sto obozavam da se tu*am s kim god stignem kao prava kur*etina. Na poslu nema ko me nije tu*ao i na poslu su mi dali nadimak Nezasita Ku*va. Cak sam i imala grupnjake na poslu sa svojim kolegama i sefovima.
Tako da jednog dana otisla sam u teretanu gde sam znala da ce da budu moje kolege, Branko i Dejan i moj sef Ratko. Oni su me oduvek privlacili i htela sam da ih iznenadim u teretani. Obukla sam se bas kao prava kur*etina, crni top, kratki minic, stockings i stikle. Kad sam usla u teretanu videla sam ih kako dizu tegove ali me nisu primetili. Cim sam ih videla tela totalno sam se ovl*zila. Gacice su vec uveliko bile mokre. Odlucila sam da im se nabacujem:
“Cao, momci” rekla sam im seduktivno.
Kad su me videli samo sto nisu pali u nesvest. Primetila sam ku**eve kako im se dizu kroz trenerke.
“Pa sta ti radis ovde Natasa?”
“Nista posebno, mislila sam malo da se ‘zabavimo’”.
Odmah su znali na sta mislim i znala sam da samo hoce da me izje*u. Dejan je rekao:
“Uh, Natasa, pa ti si prava kur**tina. Kako cemo samo da te izje*emo kao najvecu ku*vu Beograda. Gde hoces da ti sv**imo?”
Kako sam se ov**zila, a oni su to primetili. Ratko je rekao “Vidis kako je vlazna ku*va, pogledaj joj gacice. ”
“Pa to i ocekujem da me razvalite. Sv**ite mi ili u usta ili u p**kicu. ”
Ustali su se i doveli me do lezaja i spustili da sednem, a onda su svi troje svukli trenerke i trazili da im po*usim.
To sam docekala, i odmah sam uhvatila Brankov ku*ac i pocela sam da mu pu*im kao prava ku*va. Onda sam krenula da pu**m Dejanu a on je odmah poceo da mi nabija glavu na ku*ac tako jako da mi ga je celog ugurao u grlo. Kako sam uzivala u tome. A on je govorio:

“To, pusi k**vo, pusi ga samo, dr*ljo. ” To me je toliko na*alilo da sam mu pusila najbolje sto sam mogla i rekla mu:
“Samo tako, Dejane, tretirajte me kao vasu licnu ku**u. ” To ga je na*alilo da mi je poceo najjace da bi nabija u usta i odmah svr**o u grlo.
“To, progutaj to ku****tino najveca. ” Onda sam se izvukla od njega i malo pop*sila Ratku, a onda su izrazili zelju da me tu*aju.
Ustala sam se, Dejan je seo a ja na njegas okrenutim ledjima. Usao je veoma lako u moju vec vrelu pi*ku i odmah krenuo da me pumpa najjace sto je mogao.Ja sam tako glasno vristala od uzitka da je Dejan rekao: “Tako je, ku*vo, vristi dok ti cepam pi**u. ” A ja sam odgovorila:
“To, tu*aj me najjace sto mozes, pocepaj mi pi***cu kompletno da ne mogu da hodam. ” I samo sam nastavila da uzivam u Dejanovom razvaljivanju.I Dejan je samo nastavio. Onda je Branko rekao Ratku: “Stavi joj ga u usta, da ucutkas ovu ku*vetinu. ”
“Ajde, Ratko, sta cekas, raz*ebi mi usta. ” I on ga je odmah ubacio i krenuo da razvaljuje nabijajuci mi glavu na njegov na*rekli ku*ac. Bila sam totalno ucutkana i nisam mogla da vristim od uzivanja. Ali sam totalno uzivala dok su mi usta i pi**ica bila razvaljivana najjacom snagom svo vreme.Branko je rekao onda: “Ajde da svi je*emo ovu kucku u isto vreme. ” Znala sam da ce mi gu*a biti razvaljena ali sam bila na*aljena kao najveca k**va.Dok je Ratko nastavio da mi cepa usta, Dejan je stao i premestio k***c u gu*u da Branko moze da mi cepa p**ku. I Dejan je krenuo da mi razvaljuje d**e a ja sam samo mrmljala jer mi je Ratko cepao usta. Odmah posle, Branko mi je lako usao u pi*ku, i svo troje su me cepali svom snagom ne stajuci. U tom trenutku sam se osecala kao najveca ku**etina u celom gradu, koja samo sluzi za cepanje pi*kice, g**e i usta. U tom trenutku Dejan je rekao:
“Ajde, ku**o, isprazni se posto si toliko vrela. ” Ratko mi je na trenutak izvadio da odgovorim a ja sam rekla:

“Ajde, svr**te mi u sve ru*e imacu uskoro ogroman or*azam. ” Ratko ga je vratio u usta i opet su nastavili najjace svo troje da me cepaju kao nezasitu ku*vu. Posle 5 minuta kasnije, sva trojica su mi svr**li u isto vreme kao da su se natempirali. U to isto vreme, u taj trenutak, ja sam dozivela VEOMA jak orgazam koji je trajao 10 min. U isto vreme dok sam osecala njihovu spe*mu u ustima, pi*kici, i gu*i koja je samo curela iz mene posto su se totalno ispraznili u meni, u to isto vreme dok su se praznili i imali orgazam, ja sam samo drhtala od mog velikog org**ma i to sam se jako tresla jer sam bila kompletno zasicena za dan. Ostali su u istoj pozi jos 5 minuta, dok nisam progutala celu Ratkovu sp**mu, a onda su se naglo izvukli i bacili me na lezaj kao naprljaviju kur**tinu i poceli da se oblace. Rekao mi je Dejan:
“Bila si prava ku**ica, Natasa. Totalno sam uzivao dok sam ti cepao tvoju tesnu p***icu i gu*u. ”
Branko je rekao: “Pic*ica ti je stvarno bila vrela, dr*ljo. Uh kako bi voleo ponovo da te tu*am. ” A Ratko je rekao:
“Uzivao sam nabijajuci ti ku*ac u grlo, i dajuci ti celu spe*mu da gutas, ku**o prljava. ” Ja jos nista nisam odgovorila jer sam bila jos u soku i transu od razvaljenje pi*ke, gu*e, i usta. Dejan je rekao:
“Ajmo, vidite da je kurv***na u soku od toliko dobrog cepanja. ”
Obukli su se i izasli iz teretane totalno zadovoljni i ispraznjeni sto su me tucali kao najvecu ku**u, ostavljajuci me samu, a jos uvek sam se tresla jako od org**ma do kog su me doveli moje kolege dok mi je spe*ma i dalje curila iz pi**e i guz*.
Kad sam dosla sebi posle 15 min, lezala sam sama u teretani secajuci se kako su me trojica zgodnih frajera isc*pali kao najvecu dr*lju.

Nema komentara :

Objavi komentar