ponedjeljak, 14. studenoga 2016.

ISPOVEST – JEDNOM PRILIKOM SAM SE NAPIO KAO NIKAD U ZIVOTU I KADA SAM DOSAO KUCI POSVADJAO…

bunar


Jednom prilikom sam se napio kao nikad u zivotu i kada sam dosao kuci posvadjao sam se sa zenom pa sam izasao napolje da piskim kod bunara, ona je i tu dosla da mi drzi predavanje. Iznervirao sam se i uzeo onaj kanap iz bunara i zavezao je oko struka, a kasnije sam je spustao u bunar malo gore malo dole. Zena se toliko istraumirala te veceri da mi je par meseci posle rodila nesposobno i poremeceno dete. Doktori su rekli da je to moguce ako trudna zena dozivi traumu ili je pod stresom konstantno. Zaista nisam imao pojma da ce ovakva sudbina da nas snadje, bio sam budala. Zenu nisam ostavio ali ostavio sam alkohol i potpuno se posvetio njoj i detetu. Mozemo da uspemo kao porodica, jos uvek nije kasno. A sebi nikada necu oprostiti sto sam uradio nesto takvo zlo i upropastio zivot svog deteta i ugrozio ljubav koju je zena oseca prema meni.

Nema komentara :

Objavi komentar