ponedjeljak, 14. studenoga 2016.

ŽENA ME VARA SA PRVIM KOMŠIJOM, MOJIM DOBRIM PRIJATELJEM. U BRAKU SMO SKORO

zena


Žena me vara sa prvim komšijom, mojim dobrim prijateljem. U braku smo skoro 15 godina i vjerujte mnogo boli, srce puca od muke. Duže vremena sumnjam, ali sam sam sebi govorio da umišljam,
a onda sam je prošli vikend zatekao kako izlazi iz jednog motela, nedugo nakon nje i komšija. Sasvim jasno :(. Suzdržao sam se da ne napravim skandal i evo danima razmišljam šta da uradim. Vara me i to je činjenica, ali da li da tražim razvod, da je otjeram iz kuće, vjerujte to bih rado učinio, ali dvoje zlatne djece koje u nas gledaju kao u Boga, vole nas podjednako i ne znam kako bi sve to uticalo na njih. Osjtljive godine, a na neki način ja bih bio glavni krivac njihove nesreće iako realno to nisam. Ne znam kako da reagujem, šta da radim…

Nema komentara :

Objavi komentar