četvrtak, 29. prosinca 2016.

Druzim se sa djevojkom koja je na losem glasu, o njoj se prica da je za isto vece bila sa nekoliko muskaraca, da ne bira momke…



Druzim se sa djevojkom koja je na losem glasu, o njoj se prica da je za isto vece bila sa nekoliko muskaraca, da ne bira momke. Ako je to istina ja sam cista suprotnost njoj. Moja (uglavnom)svaka veza je bila uspjesna dok kod nje nista ne moze da uspije jer je laka, i na sve brzo pristaje. Kada pricamo o tim glasinama koje kruze o njoj ona me ubjedjuje da su izmisljotinje i ja joj povjerujem
Kada napravi gresku ja je posavjetujem da prestane, da ne ulazi iz veze u vezu, da bude dostojna sebe i pokaze svima da to nije istina, a ona me saslusa i kaze dobro, potom sutradan je vec vidim flertuje sa novim momcima, s jednim se ljubi s drugim izlazi, u treceg je zaljubljena a cetvrtog voli, jednog jos nije zaboravila -.-. pocinje to da me nervira, i kada primjeti da mi to smeta pocne cudno da se ponasa da me izbjegava i ne povjerava mi se toliko, a ja joj samo zelim dobro i zelim imati normalnu drugaricu koja ima svoj stav. Nez vise sta da mislim, pocinjem da sumnjam u nju i u te price o njoj, pocinjem misliti da me laze svo vrijeme i da nije iskrena.
A najgore sto pocinju da misle da sam i ja poput nje, ja pokusavam da ostanem na svom nivou ali ljudi me pocinju drugacije gledati. To me pojede, nasla bi novu drugaricu ali nisma u situaciji da biram jer nema mnogo djevojaka u blizini, one koje mi odgovaraju vecinom su dalje i nemozemo da se vidjamo cesto…

Nema komentara :

Objavi komentar