četvrtak, 29. prosinca 2016.

Profesor sam na jednom fakultetu i moram vam reći da studentice nisu normalne, to se otvoreno

Profesor sam na jednom fakultetu i moram vam reći da studentice nisu normalne, to se otvoreno

Profesor sam na jednom fakultetu i moram vam reći da studentice nisu normalne, to se otvoreno


nabacuje, dolaze na uvid oskudno obučene, uvijek su izbačene grudi, kratke suknjice, jednom prilikom me jedna tako bezobrazno obučena, uhvatila za pe..s i rekla, šta želite da vam radim da bi


položila. Pitao sam je: “da li si slobodna u petak naveče”, rekla je da jeste, sa oduševljenjem, na to sam joj rekao eto u petak naveče možete sjesti i učiti moj predmet. Izgleda da joj to nije baš pasalo, ljutito je napustila moj kabinet. Inače imam ženu i u sretnom sam braku.

Nema komentara :

Objavi komentar