četvrtak, 29. prosinca 2016.

KRATKA ERO*KA ISPOVEST – Gu*io sam strinu dok sam…



Imam ogroman problem. Prošle nedelje pozvala me strina da pogledam njenu veš mašinu. Stric je radio kod nekih prijatelja fasadu, tako da je strina ostala sama. Strina ima oko 35g. dupe ima kao ove današnje starlete, voli da oblači kratke haljinice i kad priča uvija se kao kur*ica, rukom više govori nego ustima. Nameštam veš mašinu i kako sam ležao eto ti strine, u helanke gde joj se savršeno ocrtavala tigrica. Gledam njenu tigricu – gleda ona mene. Pravim se da radim a oči same ka njenoj tigrici. Bio sam ožedneo ona je bila u kuhinju seckala je lik, ja sam prišao od pozadi dunuo u vrat i pitao za čašu soka i krenula ona rukom da drnda… uhvatim je za ruku i spustim dole da oseti uznemirenu i besnu zver. Masirala mi ki*u, okrenuo sam je na sto spustio helanke dole pomakao tange u stranuo, spustio sam se dole i polizao njen maleni čm*r. Zatim izvadio moj kur*ić od 15cm i nabio ga u njeno dupence. Stenjala je kao da se krava teli, gurao sam ga do kraja lepo meni lepo i njoj, izvadio sam ga iz njene guze i terao da ga malo po*ši. Dvoumila se (ipak je bio u gov*ima) stavila ga u ustima, osetio sam kako smrdi na njenu malenu guzu. Polizala ga lepo, svršio sam u njena usta. Onda sam ustao i nastavio da popravljam veš mašinu, i sad se pravimo kao da se ništa nije desilo.

Nema komentara :

Objavi komentar