subota, 3. prosinca 2016.

ISPOVEST – UPOZNALA SAM JEDNOG COVEKA KOJI MOZE OTAC DA MI BUDE,

m-1-580x381


Upoznala sam jednog coveka koji moze otac da mi bude, ali je bio fin, uvek mi je delio dobre savete, pricao mi svoje zivotne price i kupovao neke sitnice. Jednom sam pozelela jednu skupu haljinicu i on mi je kupio ali posto joj je cena bila ogromna morala sam mu se oduziti za tu uslugu. Rekao mi je “ja sam te obukao u tu haljinu ja mogu i da ti je skinem”, zelela sam pobeci ali sam se uplasila da ce nauditi mojoj majki pa sam ipak pristala. Bilo mi je uzasno dok me je drndao onako znojav i ispustao sve te zivotinjske zvukove. Ali vremenom sam se navikla i pocela da mu trazim svakakve skupe stvari koje mi je kupovao a onda ih otplacivala u krevetu. I sada sam priustila sebi sve te luksuze o kojima sam jos kao mala sanjala.

Nema komentara :

Objavi komentar