četvrtak, 1. prosinca 2016.

Ispovest: Zaposlila sam se na ekstra posao…

73


Zaposlila sam se na ekstra posao, odlično plaćen u državnoj službi i sada mi je brak mnogo stabilniji, nema trzavica i briga zbog finansija. Muž misli da me je zaposlio drug iz osnovne a istina je da sam pristala godinu dana, u svakom mesecu jednom doći kod šefa i biti njegova. Radim već 4 meseca i sva ova žrtva je zbog porodice.Ispovest :Imam 21 godinu, dečka sa kojim sam 5 godina u vezi ali ne mogu da zamislim da ću se jednoga dana udati i odvojiti se od svoje porodice mame, tate, brata. Plašim se da ostanu sami, nekako kad sam sa njima imam osećaj da im se ništa loše ne može desiti. Onda sa druge strane kad razmislim pitam se da li sam ja normalna, a šta ako se ne udam?! Ostaću tako baba devojka i umreću u smoći.

Nema komentara :

Objavi komentar