nedjelja, 25. prosinca 2016.

Ljetos sam pozvao ženu i kumu da idemo na pecanje, a pošto sam znao da




Ljetos sam pozvao ženu i kumu da idemo na pecanje, a pošto sam znao da moje žena jednostavno
mrzi pecanje, rijeku, i sve što ide sa pecanjem, nadao sam se da će da odbije i da ću imati cijeli dan nasamo sa kumom. Odbila je, a kada smo stigli na rijeku, obzirom da je bilo vruće, a da mi pecanje i
nije bio prioritet, skinuo sam se u kupaće gaćice i učao u vodu. Nedugo nakon mene i moja kuma se počela raspremati i ljepši prizor u životu nisam imao. SAN SNOVA! Kada je ušla zaronio sam i kao slučajno izronio između njenih nogu.

Kada sam vidio da joj moja blizina ne smeta zavukao sam svoju ruku u njenu ROMANSU, a tada, kada sam shvatio da me neće odbiti naprosto sam poludio od sreće. Bez i jedne riječi smo izašli na obalu i imali strastven odnos. Bio je to prekrasan dan, zanimljivo ni štapa nisam razvukao, mislim ako se ne računa MOJ ŠTAP. Moja sreća je kratko trajala, kada smo krenuli kući rekla mi više nećemo imati odnose ove prirode, jer je ona poštena i naprosto voli svog muža. Stvarno od tada je evo 3-4 mjeseca i par puta sam pokušavao ali ništa, neda ni da joj se približim. A nakon onog na rijeki je jednostavno ne želim ni jednu drugu, jer mnogo je dobra i mnogo dobro se… UH KADA SE SAMO SJETIM!

Nema komentara :

Objavi komentar