ponedjeljak, 26. prosinca 2016.

MOJ BIVŠI ME NAZVAO NAKON GODINU DANA KAKO SMO PRESTALI DA KOMUNICIRAMO…





Moj bivši me nazvao nakon godinu dana kako smo prestali da komuniciramo i rekao mi da mi se nije javljao jer je otišao da radi na neko egzotično ostrvo na Havajima, pa da ne patimo jedno za drugim.

A moj prozor sobe na 12tom spratu je gledao na neku pumpu žnj klase, gde je on zapravo radio svo vreme. Da bar nije u komšiluku pa i da slaže. Lepo ga kulturno otkačila.

Dečko je hronični lažov. Ne razumem roditelje takve dece da ne vide da postoji neki problem i ne potraže stručnu pomoć na vreme.
S njim nikad nisam znala šta je istina, lagao je i kad je bilo očito da laže i kad nije bilo potrebe za tim. Bio je nekako uvek čudno miran i pričao neke izmišljene situacije. Teško onoj ženi koja završi s njim u braku, jer se vodi kao zdrava osoba.

Nema komentara :

Objavi komentar