nedjelja, 4. prosinca 2016.

MOJI RODITELJI SU ME UVIJEK PONIŽAVALI, VRIJEĐALI, DOK SU MOG STARIJEG BRATA HVALILI.

0130


Moji roditelji su me uvijek ponižavali, vrijeđali, dok su mog starijeg brata hvalili. JEDNOsTAVNO SU GA VIŠE VOLJELI. Ja sam bila pametna, poslušna, odličan učenik, a on… šta da napišem , počeo da puši i pije sa 15 godina, noćima ne dolazi kući, par puta trebao biti izbačen iz škole, i biop bi da tata nije interveniso. Nakon što sam završila srednju školu upisala sam fakultet, naravno bez ikakve podrške mojih roditelja, isključivo zbog svojih dobrih ocjena. Čak sam i stipendiju dobila, ali i pored toga radila sam preko stidenske organizacije. Godinu dana kasnije moji roditelji su upisali mog brata na isti fakultet, naravno u grupi za vlastite potrebe, gdje mu godinu studija baš mnogo plaćaju.

Nema komentara :

Objavi komentar