četvrtak, 1. prosinca 2016.

Po danu sam fina cura,ma svaki bi me roditelj pozelio ,ali cim izadjem iz kuce kad pada mracak,nastupam prava ja,imam…




Po danu sam fina cura,ma svaki bi me roditelj pozelio ,ali cim izadjem iz kuce kad pada mracak,nastupam prava ja,imam 17 decko mi je mnogo stariji ali glavni krimos u gradu,uopste mi ne smeta jer ga volim,navucena sam na zuto,za one koji ne znaju heroin..vutru pusim mjesto cigareta i ne stidim se u opste,mnogi to znaju ali da ne smiju reci,ko kaze da se narodu ne moze zacepit usta hahah :DDDD nema mjesta gdje nemam pirsing,i nema vece klosarke od mene,ali meni je lijepo traje dokle traje ,i da i ovake osobe razmisljaju o buducnosti,kakva cu ja to biti majka,tako da sam skontala da ne mogu vise pomoc sama sebi i da necu biti majka,i ide dokle ide ovako ne mislim se mijenjat ,lijecit pozz…nadam se da ce ovu ispovjest objavit,proslu nisu !

Nema komentara :

Objavi komentar