petak, 2. prosinca 2016.

UNIŠTIO SAM SAVRŠENU VEZU KOJA JE TRAJALA VIŠE OD 4 GODINE…

1-j


Uništio sam savršenu vezu koja je trajala više od 4 godine. Voleo sam je, sa njom sam izgubio nevinost, odrastao, oblikovali jedno drugo i zajedno shvatali neke stvari. Uništio sam nju i sebe samo zato što sam ja bio sjeban par meseci jer se nismo uspeli vidjati i jer sam pio kao stoka… i uradio glupost. Uništio sam nešto savršeno, nešto što više nikad neću imati ni sa jednom. Kada me god neko pita za najveću grešku u životu uvek će biti to što sam njoj uradio. Volim je i dalje, nikad sebi to neću oprostiti, a ona me mrzi. Bili smo jedno za drugo i je bilo to. Prošlo je neko vreme, proći će ga još, ali mislim da se nikada neću pomiriti sa sa činjenicom da sam i ja obična muška stoka i da sam je uništio i tako povredio. Nema načina da iskažem koliko mi je žao. I sve što uradim nikada je neće vratiti.

Nema komentara :

Objavi komentar