subota, 28. siječnja 2017.

Imam 15 godina i nikada nisam imala decka, sve moje drugarice su imale i ljubile se




Imam 15 godina i nikada nisam imala decka, sve moje drugarice su imale i ljubile se, hvalile se, momci dolaze po njih.. jedino sam ja sama, i imam osjecaj da nikad necu naci nekoga ko ce me voliti i paziti. Imam veliku simpatiju iz skole ali on me i ne primjecuje. pa sam odlucila sa jednom svojom drugaricom nakon sto smo malo po internetu istrazivale da prizivamo dzine da zavedu momke da se zaljube u nas mazale krvi od menstruacije po njihovim slikama i nesto ucile na arapskom sto smo nasli tekst, i pale odjednom case sa stola razbile se, mi smo bile same u kuci, sad nas strah ne mozemo spavat nocima, ne smijem leci sama u sobu vise kolko me strah …sta da radim???

Nema komentara :

Objavi komentar