srijeda, 25. siječnja 2017.

Imam 20 godina i ludo sam zaljubljena u jednog starijeg čovjeka, mislim…

lll


Imam 20 godina i ludo sam zaljubljena u jednog starijeg čovjeka, mislim zaljubljena sam u njegov novac, ali on neće ni da čuje za mene. MATOROJ DRTINI SE NE SVIĐAM, kaže da sam prestara za njegov ukus. Bolesnik sa svojih skoro 50 godina samo ganja maloljetnice i to nevine po mogućnosti. Prije 2 mjeseca saznala sam da se moja sestra od tetke kojoj je tek 16 godina “viđa” sa njim i načisto sam poludila,

ali nakon par dana moj inteligentni razum je došao do punog izražaja. Otišla sam kod sestre i zaprijetila joj da ću je reći roditeljima da se… sa čovjekom od 50 godina ukoliko mi svaki puta nakon što bude as njim ne donese iskorišteni prezervativ sa njegovim sjemenom, SA BLAGOM KOJE VRIJEDI MILIJONE! Već sam 4 “doze” sasula u sebe i na moju sreću kasni mi već 10 dana. Neopisivo sam sretna, nema pojma šta ga čeka za 9 mjeseci, kada DNK nalaz pokaže da je otac moje bebe. Srce hoće da mi iskoči od sreće, barem 1000-2000 eura mjesečno, a možda i više. UŽIVANCIJA CIJELI ŽIVOT ?

izvor: najukusnije.com

Nema komentara :

Objavi komentar