srijeda, 25. siječnja 2017.

U vezi smo dugo, vjereni smo i treba da se na ljeto vjenčamo, ali..




U vezi smo dugo, vjereni smo i treba da se na ljeto vjenčamo, ali već dvije godine pored nje imam i ljubavnicu, ženu sa kojom uživam mnogo više nego sa mojom vjerenicom, ženu pored koje sam najsretniji, ženu koja mi ispunjava sve moje fantazije, anal, oral, svaku pozu koju želim, sve mi dopušta. Naravno i ona nakon toga bude sretna i zadovoljna. Baš smo savršen par i istog trenutka bih raskinuo vjeridbu i nju odveo pred oltar, ali to je skoro pa nemoguće. Moja ljubavnica je moje vjerenice rođena mama, što stavlja milion prepreka pred nas

Razlika od nekih 24 godine je najmanji problem, ali pored toga što je majka, ona je i “sretno” udata već preko 30 godina. Uglavnom, nekada mi bude žao što moju buduću suprugu varam, pogotovo jer je varam sa njenom mamom, ali opet kada razmislim, moja buduća supruga mene voli kao dragog Boga i život bi dala za mene, a jedini razlog zašto ću je vjenčati je upravo njena mama, kako bismo bili što bliže ubudućosti. Tako da na neki način treba da se zahvali mami, jer samo zbog nje me ima još uvijek pored sebe i imaće me ubuduće.

Nema komentara :

Objavi komentar