utorak, 31. siječnja 2017.

TRUMP PISAO DODIKU: POŠTOVANI PREDSJEDNIČE, NAJISKRENIJE MI JE ŽAO…




Novoizabrani predsjednik Sjedinjenih Država Donald Trump, nakon što je dobio informaciju da predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik nije mogao dobiti vizu da otputuje u Washington, uputio je telegram izvinjenja…

“Poštovani gospodine Dodik, jako mi je žao što je ambasada SAD-a u Republici Srpskoj odbila vaš zahtjev za izdavanje vize, te niste bili u mogućnosti prisustovati mojoj inauguraciji. Oprostite mi što je ovaj telegram stigao mnogo kasnije nego što je bilo planirano, ali ja i dalje nisam pronašao Republiku Srpsku na karti svijeta. Halalite mi, trudim se. Ali, u moju odbranu, ja sam do juče zagovarao ideologiju da sve Kineze iz Meksika treba vratiti u Japan gdje im je i mjesto. Nisu me poslušali, sada mi valja dizat zid.”

Donald Trump je nastavio s razočarenjem…

“Dragi predsjedniče, moram Vam reći da niste jedini koji ste ostali uskraćeni dolaska na moje veliko slavlje. Znate, neki dan sam dobio informaciju od Melanije da jedan političar iz BiH, kojem smo skoro uveli nekakve sankcije, takođe nije dobio vizu. Između vas i mene, lakše mi je bilo, jer reče mi žena da je to neozbiljna osoba koja na političkim skupovima voli da zapjeva… Zamislite samo da je došao u Washington i pred svim enimentnim imenima zapjevao. Mene bi bilo sramota”.



“I za kraj, dragi predsjedniče, ne vjerujte svemu što o meni čujete. Skoro sam morao pisati demant, a upućen je bio medijima u Srbiji, a koji su pisali da mi je žao što je NATO bombardovao Beograd. Ma hajte molim vas, ošto sam im odgovorio, jer sam ja Clintonu lijepo rekao da bombarduje onog pjevača koji ruši Dejtonski sporazum u BiH. Ma, nekakva budaletina kad ti kažem Hajd’, pričat ćemo kad se vidimo…”

S poštovanjem,

Donald Trump, predsjednik Sjedinjenih Američkih Država

NAPOMENA: Tekst je satiričnog karaktera i svaka sličnost sa stvarnim likovima i događajima je slučajna i nenamjerna!

Nema komentara :

Objavi komentar