ponedjeljak, 23. siječnja 2017.

ispovijest : Zeljela sam da ovo ispricam jer ne mogu vise da drzim u sebi zelim da ispricam nadajuci se da ce da mi bude bar unekoliko lakse,




Zeljela sam da ovo ispricam jer ne mogu vise da drzim u sebi zelim da ispricam nadajuci se da ce da mi bude bar unekoliko lakse,

upisala sam fax i zeljela sam da ga zavrsim sto je moguce bolje i da imam dobre ocjene iz ispitapa sam na samim

pocetku krenula agresivno da ucim i pripremam svaki ispit.

Nakon par izlazaka na ispit uz pocetnu tremu bilo mi je tesko ali polako sam prevazisla strah i zavrsila sam dobar dio ispita sa dobrim ocjenama.

pripremao se ispit mog najgoreg i najtezeg predmeta ne kazem to zbog tezine shvatanja i ucenja tog predmeta nego zbog bezobrazluka i odvratnosti profesora naime bio je

ZENSKAROS I SVI ZNAJU DA JE TO I DA GA MORAS SLUSATI I RADITI I ONO STO TI SE NE SVIDJA DA BI BILI DOBRI ODNOSI S NJIM INACE ZABORAVI NA FAX I PROLAZNU OCJENU KOD NJEGA

ZNAJUCI TO I JA SAM KRENULA S PRIJATELJSKIM I UMAZENIM IZRAZOM LICA.

No na samom ispitu je bacio oko na mene i cudno me gledao

pretvarala sam se da mi je svejedno i smjeskala sam se i bila vesela no nakon sto sam krenula kuci on me je zaustavio i upitao me s kim sam zelim li da me

odvuce kuci

ajd da ulijem samopovjerenje i prijateljski da se odnosim prema njemu znajuci svu pricu o njemu prihvatila sam sjeli smo u auto i krenuo je da me odvuce do kuci na putu sam ga zapital ada ne bude gluva situacija bezveze sam pocela pricu – kako ce mi proci ispit da lzadovoljavam
na sta je on odgovorio da ispit je najlakse proci ako hocu osmijehnula sam se i priupitala kako rekao mi je da voli mlade studentice i pomilovao meb sutjela sam kao zalivena nisam znala sta da mu kazem no on je inzistirao i pricao odalje kako zeli da me odvede u krevet rekla sam mu i objasnila da ja nisam bas za takvu opciju i pitala postoji li neka druga opcija ne ljutito je odgovorio ja cu dobiti sto zelim drugacije ili prekini fax ili neces nikad kod mene proci stao je i ja sam izasla iz auta.
Zabrinuta sam usla u kucu i pocel razmisljati nabavila sam tu noc i njegov broj telefona te sam skupila hrabrosti i nazvala ga e cao zlocesti profesore nasalila sam se s njim da ga malo nasmijem ovdje Helena

a ona Helena sto bi sve samo ne u krevet rekao je vidjevsi da nemam druge opcije pocela sam se smijati i rekla da ta Helena samo sa malom promjenom u iskazu

hehehe nasmejao se znaci li to da se mozemo naci i uzivati jednom u drugom ?

ma da ajde ali za koji dan dok budem spremna.

ok zovem te cujmo se

na ti je ostalo a meni je ostalo da razmislim i smislim kako sta dje kudam.

nakon 3 dana smo se slucajno sreli u gradu prisao mi je i pitao veceras sam slobodan mogli smo gdje se naci

dodjem po tebe u 9 sati budi ispred kuce

ajd ok odgovorila sam

tako je i bilo dosao je po mene otisli smo u hotel jer mnogo mi je stalo do faxa na znam ih mnoge svetice koje nisu pristale da su ili ispisale fax ili pronasle neke druge studije ,

ali meni je bas ovo trebalo jer sam imala odmah posao i sve sredjeno

pa sam i pristala na noc s njim morala sam bar sam se rijesila polozila sam sad sam magistar to me je kopkalo cijelo vrijeme ali sad kada sam napisala i ispricala vec mi je lakse mnogo sam godina to i cutala smetalo je to u meni.

sve u svemu dobro je se zavrsilo ja sam se snasla sad sam zadovoljna sobom.

Nema komentara :

Objavi komentar