ponedjeljak, 23. siječnja 2017.

Potresna objava naše pevačice: Nestao si zbog droge, ja sam od noćas udovica

Dunja Ilić

Pevačica Dunja Ilić objavila je na društvenim mrežama da joj je draga osoba preminula od droge.


Kontroverzna zvezda, koja je već u nekoliko navrata šokirala javnost svojim ponašanjem, objavom na Fejsbuku oprostila se od dečka i poručila da je od danas udovica.

- Sedam sati sam gledala samo tvoju sliku jer si za ljude bio narkoman nedostojan sahrane. Meni si sve i ostaćeš. Pokušaću da te učinim živim kroz pesme i knjige. Jer sada kada si fizički nestao zbog smrdljivog šprica i mene je samo pola. Nisi ti srećo mogao drugačije, previše si shvatao koliko je smrdljiv ovaj svet. To go*no te je spasavalo bola i realnosti koju život nosi. Razumem te ljubavi jedina i dušo moja napaćena. Šta sad i koga da zamišljam noću kada legnem. Eto, emotivno sam sazrela, bolje da nisam. Spavaj mirno oko moje najlepše, ja sam od noćas udovica - napisala je ona.




Dunji su pratioci izjavili saučešće, a ona im je odgovorila:

- Hvala mnogo i toliko mi sad znači to prosto i ljudsko saučešće, a nažalost tako malo sam ga dobila.

Podsetimo, Dunja je i sama imala problem sa porocima, o čemu je otvoreno govorila. Priznala je da se lečila od alkoholizma, ali i da je "gorela u paklu droge". Njen brak sa Sašom Grujićem okončan je posle samo dve nedelje, a navodno je rešila da ga ostavi zbog narkotika.

Pre tri godine prešla je u islam i to je nazvala najboljom odlukom u životu, a u poslednjih nekoliko godina živela je u Prištini. Letos je privukla pažnju javnosti kada je objavila svoje fotografije na kojima je krvava i u modricama. Rekla je da je dobila batine u jednom kafiću u Prištini zato što je Srpkinja.

Nema komentara :

Objavi komentar