utorak, 17. siječnja 2017.

Pozdrav ja imam 30 godina moja cura 19, ja imam djete iz prvog braka sina 3 godine zena me je ostavila cim se on rodio otisla



Pozdrav ja imam 30 godina moja cura 19, ja imam djete iz prvog braka sina 3 godine zena me je ostavila cim se on rodio otisla je sa nekim slovencom djete je nikad nije ni upoznalo. pirije tacno 1 godinu smo prekinuli zbog mene i moje ovisnosti o kockanju bio sam u velikim dugovima i krao sam cak i od moih roditelja ukrao sam negdje oko 5 hiljada maraka i to je samo ona znala i kada sam bio nako sav sjeba* jer nisam znao sta da uradim a znao sam da su mi roditelji penzioeri i da jedva prezivljavaju a to su bili ostavili za nasu svadbu.Ona ima svoj restoran brze hrane kraj osnovne skole otpustila je 2 ljhudi ona je radila svaki dan od 7:30 do 18:00 a bih meni dala 9,000 km da vratim roditljima pare i da vratim 4 hiljade covjek koi me ganjao, ja sam isti dan vratio pare,ali sam dobio otkaz na poslu i ona mi je nasla novi posao i sve je bilo uredu dok nisam nju poceo potkradati i to mi je oprostila ali sam je ja prevario a ona me uhvatila zvala me da docem u diskoteku na pice ali ja sam rekao da nemogu da sam umoran i ona je onako svojim sllatkim glasicem rekla uredu ljubavi vidimo se sutra ja cu otici sa drugaricom na pice i vracam se da bi se desilo da sam ja sa drugom curom u disku gdje je ljubim ona u tom trenutku kada sam je pogledao cjeli svjet mi se srusio jer sam video u njenim ocima koliko je razocarana i povrecena a ja sam znao da me voli i nadam se da me jos voli i da smo sve djelili nisam bio pri sebi tada neznam sta da kazem ,danas sam saznao da je prodala njen fast food jer je dugovala 9.000 hiljada i da se odselila iz sarajeva ali nije billa otisla .Nemam vise snage nemogu da svatim koliki sam kreten volila je i mene i moje djete mali ju je cak zvao mama planirali smo da budemo obitelj ja sam sve unistio ona cak doce svaki 5 dan po malog i malo ga izvede odu na sladoled jer je mali jednom zbog nje zavrsio u bolnici plako puno nije htjeo nista da jede ni da pije dok ona nije dosla ona nema momka ja sam joj bio prvi u svemu. volio bih kada bi se pomirila sa mnom kada bi mi dala jos jednu sansu moje djete te voli vide od mene a i ja te volim vise od sebe molim te da popricamo jer nemogu da sa tbom budem samo zdravo za zdravo i svaki puta kada doceš po miša naseg ja ostanem sam i plačem ko je reko da muskarci ne placu vjeru te mi placu i te kako sada ce mi mnogi napisati da sam p*c*ica ali ja nisam p-i-c-k-i-c-a ja sam jedna stoka koja nikad nije znala cjeeniti to sto je ima..

Nema komentara :

Objavi komentar