utorak, 17. siječnja 2017.

Proslo je 5 mjeseci od kako sam bila u vezi sa jednim momkom. Voljela sam ga , sve do danas ,voljela bi ja njeg i dalje da




Proslo je 5 mjeseci od kako sam bila u vezi sa jednim momkom. Voljela sam ga , sve do danas ,voljela bi ja njeg i dalje da nisam saznala toliko groznih toliko losih stvari koje su ubile svaku emociju u meni svako sjecanje na njeg…Danas sam saznala da se ispred skole ljubi sa mojom prijateljicom , ostala sam bez teksta nisam imala snagu izac da to vidim , mucilo me to , izjedalo slamalo … Citav su mi dan sjebali … Taman kad sam skupila snagu , razvukla osmijeh vidim njih dvoje u busu , u istom busu kojim ja vozarim .Nisam ih mogla gledati , tek sam onako par puta bacila pogled i sesirom prekrila oci , krila suze , premjestila sam se od njih , smetala mi je blizina koju sam djelila s njima . Evo prosao je sat vremena od kako se sve to desilo , mene to boli , jos boli … Jos se ne mogu pomiriti s cinjenicom da usne koje sam ja ljubila ljubi moja prijateljica … Zar je morala bukvalno shvatit DA SVE DIJELIMO ? Njeg nisam imala namjeru djeliti …

Nema komentara :

Objavi komentar