nedjelja, 30. listopada 2016.

ISPOVEST – Jedna od situacija kada me je bas tuga obuzela je bila sa devojkom sa kojom sam bio u se*s šemi…




Jedna od situacija kada me je bas tuga obuzela je bila sa devojkom sa kojom sam bio u se*s šemi. Pricali smo o tome sta smo sve probali u krevetu do sada sa partnerima. Jednu stvar je rekla da nije probala nikada, ali par meseci nije htela da mi otkrije sta jer je bilo stid. Jedno vece mi kaze da se zaljubila u mene i otkrije sta nije probala u krevetu. Nije nikada probala u gu*u. Obuzela me tuga. Izvestan period nakon toga smo bili u vezi. Je*ao sam je u gu*z vise puta u tom periodu. Uz svece, veceru, ruze i mnogo paznje. Zamisljao sam kako cu lepo kad se ozenim ko od majke rodjen zagrljen sa svojom zenom spavati i osecati njenu kozu na svojoj,a ona i posle cetrnest godina braka navuce pidjamu do grudi i jos carape obuje.bem te zivote.ali ipak je volim

Nema komentara :

Objavi komentar