ponedjeljak, 31. listopada 2016.

imam 25 godina i u ljubavnoj šemi sam sa udatom ženom, koja ima

đđ-91


Zbog straha da je neko ne primjeti da je “vragolasta” prisiljeni smo da jedino mjesto našeg uživanja bude “moj” auto, mecedes m klase koji mi je ona kupila i neka zabačena mjesta. Sinoć smo se odvezli na jedno takvo mjesto i u pola posla dolazi još jedno auto i parkiraju tačno pored nas. Moja ljubavnica u strahu se prekrila odjećom, a ja isfrustriran jer sam ometen kada mi je bilo najslađe sam otvorio vrata i gledajući pravo u njih sam počeo sa ručnim radom. Postiđeni situacijom koju vide su upalili auto i otišli istimputem kojim su i došli.
Uglavnom zeznuli su me, a naročito moju ljubavnicu jer je bila baš željnja “ljubavI”, jer nakon toga ona nije mogla da se baš opusti i prepusti uživanju, jbg ipak joj je 56 godina i sve to je malo komplikovanije…


Nema komentara :

Objavi komentar