nedjelja, 30. listopada 2016.

KRATKA ERO*SKA ISPOVEST – Nevaljala kuma




Pokvario se kumu auto, kumi hitno zapelo zub je “boli”, zamoli kum da je odveze kod zubara a kuma zgodna i lepa, još ni dete nemaju. Kum nije hteo da krene sa nama pa krenuli smo samo kuma i ja. U toku vožnje zamoli kuma mene da stanemo da mi popuši ku*ac, i kaže da je bio to deo njenog plana. Odmah sam prebacio ruku i krenuo da je hvatam po nogama, guz*vima baš sam se napalio. Izvadio sam ku*ac i ciljao u nju, onda je bezobrazno uhvatila rukama počela da ga dr*a, mazila se ku*cem po ustima, licu,, lizala ga kao malo dete sladoled, zatim je okrenula bulju. Stavio sam ga u njenom dup*etu, uhvatio je za kosu i nabijao žestoko. Sve se to lepo završilo vratimo se, slagala kuma kako ugradili plombu.

Nema komentara :

Objavi komentar