petak, 28. listopada 2016.

TATA JE OTJERAO MAMU I OŽENIO SE DRUGOM ŽENOM. NAKON ŠTO JU JE TATA OTJERAO

j-17


Tata je otjerao mamu i oženio se drugom ženom. Nakon što ju je tata otjerao, mama je otišla u Njemačku da radi, pa ja živim sa tatom i maćehom, slobodno mogu reći ZLOM MAĆEHOM. Ne mogu da vjerujem da se neko može tako ponašati prema djetetu od 12 godina,

a ništa joj ne radim, čak je poštujem iako je tata zbog nje otjerao mamu. Tata često bog poslovnih obaveza nije po par dana kod kuće i tada preživljavam pakao. Naveče kada dođe vrijeme spavanja, ona me bez obzira što napolju bude hladno, kišovito istjera iz kuće i kaže da spavam sa psom u njegovj kolibi, jer kuje tamo treba da spavaju. Naravno nisam nikada ulazila u kolibu i cijelu noć provedem iza kuće.



Prvi puta mi je bilo najgore, ali sada znam šta me čeka i nekih deka i ćebadi sam nanijela u šupu, tako da makar mi nije hladno. Nikada ništa nisam ispričala tati, jednostavno ne znam kako će reagovati i da li će mi uopšte vjerovati, a i mama kada me nazove i kada pita kako mi je ja joj slažem da mi je super, ali u sebi mnogo patim. Najgore mi je jer se nemam kome požaliti, nemam nikoga ko bi me razumio 🙁

Nema komentara :

Objavi komentar