četvrtak, 9. veljače 2017.

POTIČEM IZ PORODICE TAKOZVANOG VISOKOG STALEŽA, MADA SE OSJEĆAM KAO SVAKI….. PROČITAJ VIŠE NA:




Potičem iz porodice takozvanog VISOKOG STALEŽA, mada se osjećam kao svaki noraman momak. Prije par godina sam upoznao jednu djevojku, ali moja majka je nije prihvatala jer je iz obične radničke porodice, NIŽI STALEŽ kako je govorila. Na sve načine je pokušavala da nas razdvoji, to joj je postao životni cilj, jer je planirala da me oženi nekom djevojkom iz naše klase.

Nakon skoro dvije mučne godine napustio sam moje roditelje i otišao da živim sa porodicom moje djevojke, porodicom koja je normalna i koje iako nije finansijski ni blizu mojoj porodice zna kako i uživa u svakom danu. Sve je bilo koliko toliko normalno do dana kada sam trebao zvanično da uđem u brak. Na dan vjenčanja moja mama se otrovala tabletama, otkazao sam vjenčanje. Ljekari su mi rekli da je moja mama popila količinu tableta kojom sebi nije ugrozila život i da nijepostojala izražena opsanost da umre.

Tada mi je skroz pala u očima i tada sam izgubio svaki osjećaj ljubavi, a i poštovanja prema njoj. Vjenčao sam se idući mjesec i evo već godinu dana sam u braku sa ženom sa kojom sam sretan bez obzira na količinu novca koji imamo na računu. Nemam više milone, ali imam dovoljno, baš onoliko koliko nam treba da živimo, tj uživamo u životu :).

Nema komentara :

Objavi komentar