utorak, 7. veljače 2017.

UDATA SAM ZA NEMCA. ŽIVIMO U NEMAČKOJ I NIJE NAM LOŠE, POSLE IZVESNOG VREMENA



Udata sam za Nemca. Živimo u Nemačkoj i nije nam loše, posle izvesnog vremena se i navikneš na njihov način života.

Na sve sem jedne stvari. Nema topline rodbinske, prijateljske, svi negde žure, jure, sve se vrti oko novca…

a onda kad dođemo u Srbiju kod mojih na selo, moj muž se redovno ugoji nekoliko kilograma,

naučio je refrene narodnih pesama, par puta je rekao da ga u životu roditelji i rodbina nisu toliko ljubili kao moji kada ga vide…

čak redovno i zaplače kad se vraćamo nazad, prošli put smo na let zakasnili koliko se pozdravljao.

Par puta mi je padalo na pamet da mu predložim da dođemo u Srbiju ali nikad nisam glasno o tome razmišljala.

Sve dok nisam videla da je počeo da traži nekretnine da se preselimo 🙂

Izvor: ispovesti.com

Nema komentara :

Objavi komentar