petak, 3. veljače 2017.

Taman prije svadbe dečko mi je rekao ili on ili mačka, ja sam izabrala mačku




Taman kada sam se trebala udati i to par tjedana prije svadbe sve je otpalo. Sve je bilo organizirano i svi su već bili pozvani i onda je došao ultimatum od mog dečka da se riješim mačke jer on ne misli živjeti s tom živinom u stanu. Znali smo se godinama, ali on baš pred svadbu htio o tome. Mislim pričali smo o tome prije, ali zaista nisam mislila da je ozbiljan. A i on je više to kroz šalu spomenuo. Da budem jasna on se htio samnom oženiti i jako sam mu se sviđala, ali nije htio preći preko toga da mačka bude u stanu. I naravno da sam poludila jer nisam htjela se odreći svoje mačke. Inace zove se Lili i skroz je siva. Ma prekrasna. I natezali smo se dva dana oko toga, ali rekla sam mu ne. On je postavio ultimatum ili on ili mačka i ja sam izabrala mačku. Kad ti netko uopće postavi takav ultimatum to znači da s njim nešto nije uredu. I nije bio alergičan na dlaku. Nego je valjda bio alergičan općenito na životinje. Možda i previše ljubomoran. Ta moja mačka Lili koju sam imala 5 godina je bila zaista dobra. Nikad nije radila nerede i bila je prava kućna mačka. Ma super. I zato sam rekla neću. Neću jer je volim i ne želim na takve ultimatume popuštati. Pogotovo ako su bez nekog dobrog razloga. Nikakav razlog mi nije dao da je se riješim. Ništa. Samo je rekao da ne želi životinju u stanu i da biram on ili mačka. Rekla sam to i roditeljima naravno i nisu mogli vjerovati. Oni imaju i psa i mačku i veliki su ljubitelji životinja. Tako da su naravno stali na moju stranu. Imala sam podršku. Tom svom nesuđenom mužu sam rekla da mačka ostaje, a on ako hoće da nastavimo svadbu može, ako ne pozdravimo se i to je to. Bilo mi je zlo od te ideje rješavanja mačke. Nismo se oženili na kraju i jako mi je žao zbog toga jer mi je bio dosta drag, ali ne mogu popustiti na takve molbe bez nekog dobrog razloga. Lili je super i dargo mi je da je samnom. A ja ću valjda naći nekog tko ipak voli životinje i tko neće raditi takve lude ultimatume.
Roberta

Nema komentara :

Objavi komentar