petak, 3. veljače 2017.

Čekali smo s seksualnim odnosom do braka i kad smo se oženili ispalo je katastrofa



Ovu priču pišem samo da ne ponovite moju pogrešku i da pomognem drugima. I neću ići u previše detalja samo ono bitno, ali napisat ću dovoljno da shavtite poantu i moju muku. Prije 5 godina upoznala sam dečka za kojeg sam mislila da je muškarac mojeg života i da ćemo živjeti zauvijek sretno. Što da vam kažem to je bila mladenačka zaljubljenost i ludost. Upoznali smo se na jednom druženju i tako počeli izlaziti. Nije bilo seksa samo ljubljenje. Rekli smo da ćemo imati odnos kada uđemo u brak. Dogovor je bio izgradit emotivnu vezu. Što se tiče našeg funkcioniranja u svakodnevnom životu bilo je odlično. Zaista smo se u svemu slagali. Imali smo hrpu zajedničkih tema tako da smo bili dobar par. Hodali smo par godina i on me zaprosio. Rekla sam naravno da. Voljela sam ga jako i on mene. Ali se ispostavilo da to nije bilo dovoljno. Imali smo vezu u kojoj nije bilo seksa i previše dodira. Samo poljupci. Sve smo to čuvali za poslije braka. Mislili smo da ako uspijemo izdržati do braka bez svih tih tjelesnih užitaka da ćemo se voljeti za cijeli život. Ispala je katasrofa. Užas.
Mi smo se oženili i svadba je bila prekrasna. Najlijepši dan u mom životu. Imala sam 23 godine. Otišli smo na medeni mjesec i prvi put stupili u seksualni odnos. Bilo je užasno. Nismo znali što treba raditi. Nismo se osjećali ugodno. Bilo je to obostrano. Naravno pokušali smo puno puta pa možda će biti bolje, ali ispala je katasrofa. On nije znao što radi, a meni nije bilo ugodno. Sve je počelo padati u vodu. Cijeli naš odnos koji smo gradili godinama se srušio. Preko noći. Vratili smo se s medenog mjeseca i rekli smo ajmo probati još koji put, ajmo dati šansu tom cijelom našem trudu, ali nije išlo. Bilo je sve gore i gore, a ne bolje. Seks nam je bio užasan. Toliko sam tužna bila da ne mogu ni opisati. Prestrašna situacija. Tek smo se oženili i sad se sve ruši. Jednostavno nismo bili za taj seksualni odnos. A i problem je bila navika. Jer smo se naviknuli funkcionirati bez seksa. Nismo se u tome slagali i nismo bili dovoljno iskusni. To je bitno za svaku vezu, ali smo prekasno shvatili. Nije više bilo povratka. I osobu koju sam voljela sam na kraju ostavila jer je sve bilo gore. Da smo ostali skupa samo bi pogoršali situaciju. Rastali smo se za svega 3 tjedna. Zamislite koji je to bio šok sa strane naših prijatelja i obitelji. Bili smo gubitnici. Tri tjedna braka i gotovo.
Dan danas još uvijek se sjetim svih tih događaja i mučno mi dođe. Sa bivšim suprogom sam naravno ostala u prijateljskim odnosima, makar se više ne čujemo toliko često, ali mislim da nakon svega zaslučujemo barem ostati prijatelji. Razgovori su nas povezali i neka ostane na tome. Imam sad novog dečka i nije mi palo na pamet da čekam do braka. Odmah sam s njim stupila u seks i seks je s njim divan. Osjećam se napokon prava ja. Zato i pišem ovo da ne napravit moju grešku. Morate upoznati osobu s kojom planirate provesti život u cijelosti. Jer to je ljudska potreba. Seks je ljudska potreba koju konzumiramo svakodnevno i ako to ne funkcionira teško da će ostalo. Gradite naravno i emotivnu vezu jer je to isto bitno, ali isprobajte sve prije braka da se ne nađete u situaciji kao moj bivši muž i ja. Nadam se da ćete shavtiti moju poantu priče i da ne generaliziram, ali da neke koji nisu sigurni što će kasnije biti neka probaju i neka vide što donosi ta veza u kojij jesu. Imajte hrabrosti jer shvatila sam da je ja upravo nisam imala nego sam se htjela osjećati sigurno i tek onda poslije braka stupila u nešto ozbiljnije. Velika greška koja me koštala za cijeli život.

Nema komentara :

Objavi komentar